Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peruzi
Administrator
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Sob 22:36, 30 Wrz 2006 Temat postu: Tworzenie sobie bramek do woli |
|
|
Więc tak mając wpis w gate.txt np:
1|2|3| 4| 5| 6| 7|8| 9| 10|
1 1 0 121 232 123 233 2 0 20
2 2 1 107 247 110 247 0 1 20 //Lorencia -> Dungeon
to po kolei kolumny oznaczają:
1 - Numer porządkowy. Ważne o tym by go pamiętać i aby wszystko było po kolei oraz najważniejsze, że linijki z plików gate.txt i gate.bmd muszą się zgadać! Każdy wpis musi się zaczynać od tego numeru. Są to po prostu kolejne liczby.
2 - Tutaj wpisujemy 1 dla bramki wlotowej, 2 dla bramki wylotowej, 0 dla warp pointu.
3 - Numer krainy, chyba jasne
4 - WspX1
5 - WspY1
6 - WspX2
7 - WspY2
Te współrzędne wyznaczają miejsce, na które wejście spowoduje przeniesienie/miejsce do którego zostaniemy przeniesieni. Można je wpisać parami takie same więc wtedy zawsze będziemy lądować w jednym konkretnym punkcie. Jeżeli wyznaczymy obszar to będzemy lądować na oznaczonym obszarze.
8 - Jeżeli tworzymy nową bramkę to w pierwszej linijce zawsze wpisujemy numer porządkowy wpisu następnego. Z reguły jest to Nr aktualnego+1. W drugiej linijce zawsze 0.
9 - Przy tworzeniu bramki w pierwszym wpisie zawsze 0. Natomiasc w drugiej linijce to jest kierunek w jakim będzie patrzeć postać po przeniesieniu (kierunki takie same jak przy NPC).
10 - Level postaci która może przejść przez bramkę.
I to by było na tyle. Teraz możecie tworzyć sobie bramek do woli. Pamiętajcie tylko, że wpisy w gate.txt (po stronie servera) i gate.bmd (klient) muszą się zgadzać, w szczególności Nr porządkowe muszą być odpowiednie. Najlepiej przerabiać orginalne pliki i po prostu dopisywać na końcu odpowiednie wpisy.
Autor: Nikosio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|