Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peruzi
Administrator
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Sob 22:32, 30 Wrz 2006 Temat postu: Robienie swojego itemka |
|
|
Potrzebujemy: HexEditor, Notatnik, MuImgGui, BMD Editor i jakis programik do grafiki.
1). Zastanawiamy sie jak ma wygladc nowy set (np zlorzyc go z dragonow z przerobionym wygladem albo cos).
2). MOZEMY ZROBIC TYLKO 2 nowe sety
3). Kopiujemy pliki zmieniajac nazwy. Np ArmorMale05.bmd (bone set) kopiujemy i nazywamy ArmorMale30.bmd (lub 31 jesli robimy drugi set).
4). Teraz edytujemy dany plik hexeditorem. Szukamy .jpg (bedzie np upper_06.jpg) i zmieniamy na upper_30.jpg (albo 31). Teraz szukamy pliku .ozj o takiej nazwie (upper_06.ozj w naszym przypadku) i kopiujemy go do upper_30.ozj). Mozemy go jeszcze zmodyfikowac za pomoca MuIMGGui i programiku do grafiki (najlepiej pokolorowac teksture na inny kolor).
5). Teraz edytujemy item(kor).txt po stronie servera.
29 2 2 1 1 0 "new Fairy Armor" 199 69 0 80 205 62 0 0 2 0
30 2 2 1 1 0 "new Bone Armor" 199 69 0 80 205 62 2 0 0 0
Oczywiscie, nazwy mozemy dac swoje, tak jak statystyki i dostepnosc dla klas.
6). Otwieramy item.bmd za pomoca bmd editora, szukamy Test Side Armor (pierwszy i drugi), i zmieniamy mu statystyki. Zapisujemy
7). Do kazdego setu analogicznie postepujemy dla wszystkich czesci (armor, helm, pantsy, gloves, boots).
8 ). Wzucamy nowy set do sklepu gma i testujemy.
9). Jesli wszystko dziala, pozostaje dac nasze zmodyfikowane pliki wszystkim gracza.
Autor: Amelek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|